reklama

Barbora Balúchová: Speváčka i mamička

Synček Alexander Ján je pre ňu celým vesmírom. Speváčka a mamička Barbora Balúchová (30) nám prezradila, aké má plány v hudbe, ale aj o svojom drobčekovi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Po ročnej pauze sa pomaličky vraciaš na scénu. Na základe čoho si si povedala, že už nastal ten správny čas?

Ja som to mala trošku dopredu premyslené. Vedela som, čo nastane, čo spievanie obnáša...cestovanie, prespávanie...
Ešte keď nemal Alexko jeden rok, povedala som si, že ak ma zavolá niekto, komu som už dlhé roky spievala, tak pôjdem. Ale na dlhšiu trasu až po tom jednom roku.
Väčšina ľudí si myslí, že mám opatrovateľku, ale nemám a maminu mám mimo Bratislavy a aj ona je pracujúci človek, tak nemôžem ju zahltiť tým, že budem často preč a bude mať krpčeka na starosti. Takže aj teraz to mám tak, že iba raz za čas idem spievať. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Maličkého nechcem dávať ani do jasličiek, chcem si ho naplno užiť. Nechcem, aby mi ho vychovával niekto iný, keď mám možnosť byť s ním doma. Samozrejme niektorí rodičia musia pracovať, ale našťastie to spievanie mám väčšinou cez víkendy a v podstate si to môžem "dávkovať" ako ja chcem.

Zdroj: Instagram Barbory Balúchovej
Zdroj: Instagram Barbory Balúchovej 

Mávaš teraz aj trému, keď sa postavíš pred publikum alebo to berieš s úplným prehľadom a pokojom?

Trému mám takú obrovskú, ako keby som prvýkrát stála na pódiu alebo ako keď som v SuperStar išla v semifinále pred kamery. Takže neskutočná tréma aj teraz.

Dokonca som sa bála po tom všetkom, čo z nás robia novinári, po tých všetkých článkoch, že dostanem aj nejaké vajíčko alebo rajčinu do hlavy, ale našťastie to nebolo. Teším sa, že sa prišli pozrieť ľudia, fanúšikovia rôznej generácie a získala som aj nových fanúšikov, ktorí mi písali krásne správy, že novinári zo mňa robili neviem čo, a je to naopak. A keďže som dlhšie nespievala, tak je to trošku náročnejšie, veď hlasivky sú len sval. Ale celé je to obrovská energia. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama
Zdroj: Instagram Barbory Balúchovej
Zdroj: Instagram Barbory Balúchovej 

Z tvojej sociálnej siete sme sa dozvedeli, že chystáš niečo nové. Prezraď nám, na čo sa môžeme tešiť.

Teraz sme so Salcom vydali novú skladbu. Bolo to veľmi veľmi narýchlo urobené. Ja som s ním hrala ešte v kapele Starmania a poznáme sa už približne dvanásť rokov. On bol jedna z najväčších hviezd Československa a máme veľmi dobrý vzťah, je to úžasný človek. A tým, že bola teraz olympiáda, vymyslel pesničku pre Nasťu Kuzminovú. Je to úplne jednoduché, nič veľmi prepracované. Celé to vzniklo tak spontánne, jednoducho.

Ďalej som nahrala ešte jednu pesničku, ako cover od známeho slovenského speváka, ktorého mám veľmi rada a myslím si, že všetci ho máme radi odmalička. A k tomu plánujem spraviť nejaký jednoduchý klip, keďže nemám čas pri krpčekovi. Ale neviem kedy to ešte vyjde, takže viac neviem prezradiť. 
V hlave mám už aj nejaké iné projekty mimo spievania, ktoré by som pomaly chcela začať realizovať, keďže je Alexko už kúsok väčší a aj on mi rád pomáha. Taktiež som začala spolupracovať s rôznymi ľuďmi na Instagrame. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zvykneš drobčekovi aj spievať?

Stále (smiech). To už keď bol v brušku, aj keď sa narodil. Je úplne úžasný. Strašne sa smejem, lebo ja milujem Stevieho Wondera, a keď začal vnímať veci a okolie a už začal niečo napodobňovať, tak on netancuje klasicky ako normálne deti, ale on tancuje tak, že dá do boku hlavičku ako Stevie Wonder (smiech). K tomu napodobňuje tým, že vydáva zvuky, keďže ešte nerozpráva.

Zdroj: Instagram Barbory Balúchovej
Zdroj: Instagram Barbory Balúchovej 

Ako materstvo ovplyvnilo tvoj život?

Materstvo mi zmenilo život úplne o 180 stupňov. Ja som predtým mala vlastný salón, zo spievania som chodila často až o piatej-šiestej ráno a o siedmej som už otvárala. Čiže zo tri roky som spávala strašne málo. Dokonca som párkrát do roka aj skolabovala, už to bolo také na hrane. Keď som otehotnela, stále sa mi chcelo spať, ale inak som mala úžasné tehotenstvo, až na dva týždne, čo som si poležala v nemocnici. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Uvedomila som si, že sa netreba asi nikam ponáhľať, a to čo som predtým predvádzala, bolo absolútne nezodpovedné voči svojmu telu. Lebo človek, keď niečo chce, tak to dosiahne aj pomalšími krokmi. A teraz pri malom je to úplná zmena. Veľmi som sa aj ja sama zmenila, ukľudnila. Keby som vedela, že budem mať takého úžasného syna, tak by som ho už chcela mať dávno (smiech). 

Aký je Alex?

Alexko je veľký parťák. Je úžasný. Jediný problém nastane, keď je hladný, hneď musí dostať papať. Teraz začína byť akýsi náladový, ale však to má po rodičoch, že chce hneď všetko (smiech). 

Keď si predstavím, že ešte nedávno bol miminko, ktoré keď som položila, tak zostalo na mieste a teraz už to mimino robí taký pokrok, že už sám vie zliezť z postele. Každým dňom si všímam ako sa z nehybného telíčka stáva čoraz vnímavejší, samostatnejší človiečik. 

Keď sa nájde chvíľka voľna, čomu sa rada venuješ?

Pri dieťatku sa taká asi ani nenájde (smiech). Sem tam, keď sa vie pohrať aj sám alebo večer, keď zaspinká. Vtedy sa zdokonaľujem, čítam si všetko, čo sa týka jedla pre maličkého. Chcem variť zdravo, nechcem mu jedlo kupovať. A spolu s ním som sa aj ja začala zdravšie stravovať.

Vieme, že spolu radi chodíte na prechádzky. Zvyknete si už vyraziť aj na nejaký výlet?

Každý deň spolu chodíme vonku a snažím sa mu dať také detstvo, aké som mala ja. Blízko domu máme krásny obrovský park, tak tam chodíme často. Každým dňom sa učíme niečo nové. Tým, že je väčší, už zvykneme ísť aj na hojdačky a stále zisťujem tým ako rastie, že aha, už aj toto môže a ten program je čím ďalej pestrejší. 

Čo sa týka nejakých výletov, to zatiaľ veľmi nie. Jedine raz za čas sa ideme okúpať do nejakého wellness centra, kde majú detský bazénik. Ale často chodíme aj k mojim rodičom na víkendy. 

Zdroj: Instagram Barbory Balúchovej
Zdroj: Instagram Barbory Balúchovej 
Zdroj: Instagram Barbory Balúchovej
Zdroj: Instagram Barbory Balúchovej 
Zdroj: Instagram Barbory Balúchovej
Zdroj: Instagram Barbory Balúchovej 
Zdroj: Instagram Barbory Balúchovej
Zdroj: Instagram Barbory Balúchovej 

Barborke ďakujem za rozhovor a prajem jej a Alexkovi všetko dobré, veľa dôvodov na úsmev a dobrých pozitívnych ľudí do života. 

Nikoleta Juhaniaková

Nikoleta Juhaniaková

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Keď písanie baví. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu